Monday, March 9, 2009

Framtida provningar

Jag fick ett mail från farsan för några dagar sedan. Han hade gått igenom öl-förrådet och organiserat det lite. Givetvis tog han några bilder som han bifogade i mailet.

Ett par belgare och jänkare.



Fler jänkare.

En gäng svenskar

En blandning av brittisk, amerikansk, italiensk och norsk öl. Ser ut som fokus legat på ekfatslagrat och smaksatt öl.

Även detta en blandning samt ett par överblivna julöl.


Ser ut som att påsken blir en tung öl-provarhelg igen. Vi måste ju även prova årets påsköl samt mitt i månaden släppet denna månad :)

4 comments:

  1. Fina bilder! Känns som att det är läge att titta igenom ens egna förråd snart.

    ReplyDelete
  2. Ja, man blir lite extra sugen när man ser allt så här. Får hoppas att gam-gubben håller ordning på ölen nu. Han har ju en tendens att ringa och fråga: "Ville du prova den här?" hehehe ;)

    ReplyDelete
  3. Mycket godsaker där. Kul att hitta en ny ölblogg!

    ReplyDelete
  4. Tack Rekan och nu hittade jag din också. Jag har inte hunnit kolla igenom så många öl-bloggar än. Men det är på min att göra lista ;)

    ReplyDelete